说。


也许,
我并不是一个虔诚的基督徒,
但并不代表我不相信祂的存在.

也许,
有时候在我心底,
我还会找祂说说话.

只不过,
也许,
站在叛逆的某一端,
有那么一部分的我,
选择了去不赞成有些人说的圣经里所说的事..

尽管如此,
还是有些时候,
我会忍不住想起这首我曾经在City Harvest Church听到的歌,

One Life One Love

Who am I,
that You will know me from the start,
Set me apart.

Who am I,
that You would place eternity,
Into my heart.

You have given to me,
More than this world could give,
My purpose is found in You.

One life, I lay at Your altar,
One love, I have with You,
Touch me again,
Feel me as You hold,
My outstreched hands.

One word, You know I will follow,
One heart, broken to You,
Use me again,
Your mercies follow me,
For all my days.

In Your presence,
In Your power,
Holy spirit I surrender.

还记得以前以前,
我第一次听到这首歌时,
该怎么说,
有被感动到.

不知道是场合的关系还是什么,
但是,
我本来就常常这样,
容易被感动想哭..

嗯,
回到这首歌..

毕竟是教堂自己创作的歌,
所以是找不到一个像MV之类的东东,
不过我找到了这个:


听听看吧,
我还蛮喜欢的.
=)

评论

此博客中的热门博文

暴力熊/Gloomy Bear

幸福的是

钱包破洞,钱飞走